Pepsi a inițiat o nouă campanie intitulată ”Dă un refresh vieții urbane”, în care poți câștiga 20.000 de dolari. Practic trebuie să vii cu o idee genială care să schimbe în bine orașul tău, să te înscrii cu ea la concurs și să o împărtășești cu toată lumea. E important să fii convingător, deoarece trebuie să primești cât mai multe voturi.

Iată care sunt etapele spre marele câștig:

22 sept – 21 oct: înscrierea proiectelor;

22 oct – 28 oct: votarea;

25 oct – 31 oct: vot top 10;

5 nov – 19 nov: juriul alege câștigătorul.

Juriul e format din Mihai Dobrovolski, Cristina Bazavan și Cabral Ibacka. Se dau puncte de la 1 la 10 pentru fiecare idee și cea care strânge cele mai multe puncte câștigă!

Toate informațiile despre campanile, modalități de înscriere și toate categoriile de premii sunt disponibile pe pagina oficială de Facebook Pepsi România.