Majoritatea utilizatorilor de Facebook creează evenimente pe FB. Fie că vorbim de o simplă ieșire la o bere sau la un meci de fotbal, fie că e vorba de o conferință sau de o piesă de teatru, oamenii și companiile creează evenimente pe FB, o dată pentru a le promova și, apoi, pentru a vedea câți oameni vor veni la eveniment. Unii au ajuns chiar să își pună propria nuntă ca eveniment pe FB.

Ideea e că, pe lângă faptul că nu toată lumea are un cont de FB, nu te poți baza niciodată că numărul persoanelor care au dat ”Attending” este cel real și final. Am observat că mulți dau Attending doar pentru că persoana care a creat evenimentul le este prieten, motiv pentru care vrea să îl ajute să dea impresia de prezență numeroasă.

Mai mult, unii nici nu mai dau click pe eveniment atunci când primesc un link de pe FB Events. Și asta din cauza numărului mare de evenimente create, unele fără măcar să fie cu adevărat importante sau utile. Ca să nu mai vorbesc de invitațiile la evenimente din alte orașe. Nu, nu o să merg la un concert dintr-un băruleț mic din Timișoara, a cărui gen de muzică nu o ascult, mai ales când primesc invitația cu două zile înainte.

Voi obișnuiți să creați evenimente pe FB? Vă sunt de ajutor în organizarea unui eveniment? Credeți că FB Events este folosit așa cum trebuie în România?

Sursa foto