Sincer, până acum câteva luni habar nu aveam ce înseamnă Crowdfunding. Dar de când lucrez cu firma din afară am intrat în contact cu foarte mulți termeni noi. Crowdfunding e un fel de strângere de fonduri în rețea, mai exact într-o rețea organizată de oameni care cred în aceleași principii și care își investesc banii cu scopul de a ajuta o idee să crească.

Acest tip de finanțare are loc doar în mediul online și dispune de avantaje pe care anumiți investitori offline nu le au, având suportul a mii de oameni din diferite locuri ale lumii care au aceleași scopuri.

Primul pas este să îi dai proiectului tău un nume pentru a-l transforma într-un adevărat brand online și pentru a-i determina pe oameni să fie atrași de el.

Al doilea pas este crearea unei pagini web profesioniste, în care să explici lumii care sunt obiectivele tale și metodele prin care vrei să le atingi. Apoi, trebuie să asiguri trafic, motiv pentru care poți pregăti o strategie destul de agresivă, atât prin campaniile de comunicare, cât și prin tehnicile de SEO. Este foarte important să menții această pagină web cât mai activă, să instigi vizitatorii la discuții și să le răspunzi la fiecare întrebare.

Bineînțeles, nu uita de butonul ”Donează”, undeva la vedere, deoarece chiar există oameni dispuși să investească în proiecte și idei în care ei cred. Așa că fă-le treaba mai ușoară. Știu că poate părea absurd pentru România, însă în afară este o practică extrem de des utilizată și, mai ales, cu succes.

Vă invit să vedeți un filmuleț și să aflați mai multe informații despre site-uri de acest gen și despre cum vă puteți crește veniturile în rețea prin Crowdfunding.

Sursa foto