Întotdeauna am spus că vreau să îi ofer Rebecăi o cultură muzicală puternică. Fiind o iubitoare înrăită a muzicii, îmi doresc, evident, să pot să dau mai departe atât pasiunea, cât și cunoștințele mele despre muzică și fiicei mele.

M-am bucurat enorm când am aflat că Festivalul Internațional George Enescu a produs și un cârlig creativ pentru copii. Practic, Agenția de Publicitate FCB Bucharest a creat o cutiuță muzicală de dimensiuni impresionante, ce va fi expusă până pe 20 septembrie 2015 la Băneasa Shopping City din București.

Obiectul muzical este practic un hibrid între o cutie mecanică și una digitală. Arată ca o cutie muzicală clasică, de genul celor prevăzute cu o manivelă ce trebuie învârtită, însă sunetele sunt generate electronic. Pe baza unor senzori de vibrație se produc tonalități diferite, sunetele având la bază note muzicale din ”Rapsodia Română” semnată de Enescu.

2.500 de piese Lego de diverse culori din interiorul cutiei muzicale stau la dispoziția copiilor și a părinților, care doresc să producă melodii. Ei sunt invitați să mute piesele de lego și să le așeze astfel încât fie pot recompune fragmente din opera lui George Enescu, fie pot crea opere proprii.

Cutiuța muzicală a fost creată în România, iar confecționarea ei a durat aproximativ o lună.

Acțiunea face parte din proiectul Bucureștiul Creativ, organizat de FCB Bucharest și Băneasa Shopping City, cu ocazia Festivalului Internațional George Enescu. Tema de anul acesta a fost inspirată de ”Impresii din copilărie” de George Enescu și presupune implicarea activă a publicului în descoperirea lui Enescu și a muzicii sale, prin metode creative în mai multe spații culturale și publice din capitală.

Cutiuța muzicală a fost produsă la inițiativa agenției de publicitate FCB Bucharest în colaborare cu Băneassa Shopping City ca parte a proiectului Bucureștiul Creativ, organizat cu ocazia Festivalului Internațional George Enescu.