Eu una am declarat deja public că sunt ”Pinterest addict” și că îmi place la nebunie acest instrument minunat de comunicare online. Mulți cred că e doar o platformă care te ajută să îți creezi niște albume foto. Ei bine, e mult mai mult decât atât, iar eu îmi încurajez clienții să accepte un cont de Pinterest pentru compania lor.

De ce? Îți spun chiar acum:

1. Cele mai recente cercetări în domeniu arată că Pinterest aduce mai mult trafic decât Facebook și orice altă platformă social media;

2. Fiecare imagine de pe Pinterest poate fi însoțită de o descriere și un link către site-ul tău. Mai ales când ai un magazin online, Pinterest e ideal în a promova și vinde anumite produse;

3. Pinterest este conectat cu celelalte conturi de social media pe care le ai, astfel încât, atunci când dai Pin, imaginea ajunge mult mai ușor pe mai multe canale și la mai mulți utilizatori de Internet;

4. Pinterest este locul unde oamenii își strâng lucrurile preferate. Odată ce ai ajuns să te placă, ei vor deveni ambasadori ai brandului tău;

5. Pinterest ajută și la SEO, atât timp cât folosești textele potrivite pentru descrierea companiei și a produselor;

6. Pinterest permite folosirea de hashtag-uri și de categorii, astfel, produsele tale putând fi găsite mai ușor de publicul-țintă;

7. Fiecare imagine are opțiune de Repin, Like și Comment, pentru a implica un număr cât mai mare de oameni;

8. Și motivul meu preferat – este extrem de relaxant și creativ pentru cel care se ocupă de cont.

Compania ta are cont de Pinterest?

Sursa foto: pinterest.com