Se pare că prietenii şi cunoscuţii mei mă încurajează să continui cu metaforele din PR, tocmai pentru a-mi pune la încercare nivelul de creativitate. Eu zic că aş putea scrie în fiecare zi câte ceva pe tema asta, dar vedem în continuare.

Azi m-am gândit să scot în evidenţă PR-ul sub formă de jocuri. Chiar dacă pentru mulţi, chiar şi pentru cei din domeniu, PR-ul este o joacă, credeţi-mă că nu e deloc aşa. Da, poate fi distractiv, deoarece presupune multă creativitate, multă socializare şi extrem de multă pasiune.

Însă, nu e de ajuns. Este de fapt ca la jocuri cu maşini, când îţi alegi un şofer, o maşină şi o rută şi încerci să ajungi la destinaţie cât mai eficient, bineînţeles, pe locul 1. Poate uneori te mai tamponezi de alte maşini, poate o mai iei un pic pe arătură, poate mai confuzi frâna cu acceleraţia, dar, important e să înveţi din aceste greşeli la timpul potrivit şi să nu le repeţi, mai ales după ani de experienţă.