Am terminat Relatii Publice si inca din primul an de facultate am auzit o multime de oameni in jurul meu care nu stiau ce inseamna si cu ce se „mananca” PR-ul. Si cand livrez traininguri pe PR participantii raman uimiti de ce inseamna de fapt si de cat e de complex acest domeniu. Nu am sa scriu acum un articol teoretic despre ce presupun exact Relatiile Publice, insa am sa postez ceva amuzant care o sa va faca sa intelegeti prin exemple si diferente ce sunt Relatiile Publice:

Vezi o fata superba la o petrecere. Te duci la ea si ii spui: „Sunt fantastic la pat”. Asta e Marketing Direct
Esti la o petrecere cu cativa prieteni si vezi o fata superba. Unul dintre prietenii tai se duce la ea si, aratand spre tine, ii spune: „E fantastic la pat”. Asta e Publicitate
Vezi o fata superba la o petrecere. Te duci la ea si ii iei numarul de telefon. A doua zi o suni si ii spui: „Buna, sunt fantastic la pat”, Asta e Telemarketing
Esti la o petrecere si vezi o fata superba. Vine spre tine si iti spune: „Am auzit ca esti fantastic la pat”. Asta e Recunoasterea Brandului
Esti la o petrecere si vezi o tipa superba. Te ridici, iti indrepti cravata, te duci la ea, ii torni un pahar de bautura, ii deschizi usa, ii ridici poseta dupa ce a scapat-o, te oferi sa o conduci acasa cu masina si apoi ii spui: „Apropos, sunt fantasic la pat”. Astea sunt Relatiile Publice