„Legati-va centura, urmeaza sa fiti … aruncati in aerul tare al neconventionalului!”. Asa incepe Mark Hughes sa vorbeasca despre Buzz Marketing in cartea pe care eu o consider de departe „cea mai buna carte in domeniu”. Chiar de la inceput si pana la sfarsit, ai impresia ca stai fata in fata cu Mark Hughes si povestiti la o cafea cazuri de marketing. Totul are loc in cel mai direct, amuzant si placut mod posibil, dandu-ti impresia ca atunci cand inchizi cartea ai iesit de fapt din camera in care se afla Mark Hughes.
Daca esti in cautare de teorie de marketing si de „retete generale de succes”, atunci Buzz Marketing nu e cartea potrivita pentru tine. Buzz Marketing te invata cum sa iti faci clientii sa vorbeasca despre produsul tau si cum sa faci presa sa scrie despre produsul tau cu minim de buget, uneori chiar zero, fara a apela la teorii de marketing. „Este o practica bine organizata de a gandi mai mult, in loc de a cheltui mai mult”.
Mark Hughes sta de vorba cu tine si iti da exemple clare din experienta proprie sau din cea apropiata, invatandu-te cum:
• sa iti stimulezi creativitatea,
• sa renunti la reclamele costisitoare si la metodele conventionale,
• sa ii faci pe oameni sa vorbeasca de bine despre tine si despre produsul tau si
• sa iti triplezi vanzarile cu minimum de costuri.
Cine nu ar vrea asa ceva? Ei bine, nu e foarte greu sa reusesti. Trebuie doar sa urmezi cateva trucuri pe care le vei descoperi si le vei savura cu cea mai mare placere in cartea lui Mark Hughes – Buzz Marketing: Fa lumea sa vorbeasca despre ceea ce faci. Ia-ti si tu exemplarul tau aparut la Publica.
foarte interesana cartea…am rasfoit-o un pic 😉
sincer, nu fac reclama pozitiva oricui (a se vedea arhiva blogului), dar cartea asta chiar te face sa zici un mare „wow” si sa o recomanzi tuturor prietenilor
am citit primele 50 de pagini, chiar interesanta usor digerabila greu de scapat din mana…
se merita… zic eu
Dar stiu ca avem fani la Iasi, nu gluma, sa ne gandim la ceva special pentru ei…va felicit si va multumesc. Incercati si The Tipping Point, este la fel de surprinzatoare si usor digerabila. Precum toate cartile noastre, ce sa mai… Fiti cu ochii pe noi si in continuare, pentru ca pregatim niste titluri….mai mare dragul!
The Tipping Point chiar este urmatoarea pe lista. Am inteles ca a fost deja trimisa, astfel incat o voi primi zilele ce urmeaza. Cu siguranta voi scrie si despre ea.
Iti multumesc si eu si sper sa continuati treaba buna pe care o faceti 🙂
[…] De azi lansez un nou concurs pentru tine, cititorul blogului meu. Vreau să ştiu cine eşti şi de ce mă vizitezi, de aceea te invit să răspunzi la 10 întrebări simple care îţi vor lua doar 5 minute. Nu te gândi că le vei pierde însă, deoarece ţi-am pregătit şi un premiu pentru disponibilitatea ta de a răspunde. Pentru cele mai detaliat şi mai la subiect răspuns voi oferi cea mai bună carte a anului 2008, Buzz Marketing de Mark Hughes, a cărei recenzie o poţi citi aici. […]