fb-forever

La început de vară, Editura Publica vă aduce “Funky Business Forever” – cartea antidot pentru gândirea comodă.

Începând de marţi, 16 iunie 2009, puteţi citi cea mai recentă carte semnată de profesorii suedezi Kjell Nordstrom şi Jonas Ridderstrale. Funky Business Forever apare la Editura Publica şi este susţinută de Money Express şi Radio Guerrilla.

Publicată oficial la mijlocul lui 2008, Funky Business Forever pare să depăşească succesul primelor două volume care au consacrat atitudinea “funky” în business: inovaţie, îndrăzneală, tehnologie, sentimente.

Autorii reanalizează temele abordate în primele două carţi – Funky Business şi Karaoke Capitalism – constatând că “uneori ne-am dovedit mai puţin vizionari decât ne imaginasem noi. De exemplu, China se remarcă printr-o absenţă notabilă. Am renunţat la o mulţime de exemple, am actualizat cifrele ori de câte ori s-a impus şi am adăugat un comentariu acolo unde gândirea noastră a evoluat – sau unde lucrurile au evoluat de la sine.”


Funky Business Forever este o carte despre ceea ce e nou în economie, şi nu despre noua economie. Este o analiză pe orizontală care aduce laolaltă schimbările din diverse domenii, niveluri sociale, regiuni pentru a realiza o imagine de ansamblu a prezentului.

Prezentul este dominat de o schimbare majoră de climat. Pe lângă încălzirea globală, şi sistemele sociale şi economice suferă modificari similare din cauza cantităţii enorme de informaţii care circulă liber şi incontrolabil. Printre efecte: înmulţirea democraţiilor, transformarea pieţelor în conversaţii unde se schimbă informaţii pentru a stabili preţul unui produs, destrămarea puterii statului şi înlocuirea lui de către puterea metropolelor, internaţionalizarea, globalizarea. Forţa conducătoare? Autorii sunt de părerea că tehnologia este forţa cheie. „Politica bate întotdeauna afacerile, dar tehnologia bate întotdeauna politica.”

„Funky Business Forever este o carte care te inspiră şi îţi oferă instrumente de orientare în tumultul schimbărilor actuale. Ne bucurăm că am reuşit să lansăm cartea pe piaţa românească la scurt timp după apariţia ei oficială şi suntem convinşi că va fi apreciată de public.” a declarat Bogdan Ungureanu, directorul editurii Publica.

Lansarea va avea loc în cadrul Salonului de carte Bookfest, pe 20 iunie la ora 15:00 la standul editurii Publica.
Invitaţi pentru a discuta despre carte sunt: Doru Frolu – Partener DC Communication, Sorin Trâncă – Managing Partner Friends Advertising, Bogdan Ungureanu – Executive Manager Publica şi Bogdan Naumovici (TBC).

Despre autorii Funky Business Forever

Kjell Nordström and Jonas Ridderstråle sunt printre cei mai importanţi reprezentanţi ai noii generaţii de guru din lumea afacerilor. Cei doi sunt plasaţi pe locul 11 în clasamentul global al celor mai importanţi gânditori – Thinkers 50, ediţia 2007.

Publica la Bookfest 2009

Prezenţa Editurii Publica de la Bookfest de anul acesta va aduce autori consacraţi care nu au fost niciodata publicati in Romania, precum şi reduceri consistente la cărţile din portofoliu.

Pentru informaţii suplimentare:

Ana Bălan
PR Manager
(+4021 231 52 18, +40730 639 045)
[email protected]
blog.publica.ro
www.publica.ro.

Portofoliul editurii Publica conţine în prezent 35 de cărţi. Ultimele apariţii sunt : “Brand You 50” de Tom Peters şi “Branduri sezoriale” de Martin Lindstrom.

In premieră la Bookfest:
Superclass. Elita globală a puterii şi lumea sa de David Rothkopf şi
Confesiunile unui bancher toxic. Tuturor celor care încă mai au încredere în banca lor semnată sub pseudonimul Crésus.