Mda … a trecut o luna de la incidentul de la Cinema. Si ca sa vezi, azi primim raspuns si de la conducerea Cinema City si de la OPC. De la Politie, nici macar un semn. Nu stiu cum s-a efectuat ancheta de la OPC la Cinema City, insa se pare ca OPC-ul s-a imblanzit deodata si ne spune ca noi nu am chemat din prima plasatorii cinematografului, motiv pentru care ei nu au ce sa faca. Si ca trebuie sa mergem la Politie. Politie la care am fost deja si care nu a facut nimic impotriva nimanui. Mai mult, ni se spune in scrisoarea de la OPC ca agentii de paza nu aveau contract cu Iulius Mall. Pai noi pe cine sa mai credem daca Cinema City da vina pe Iulius Mall, spunand ca exista un contract? Ce simt acum? Un mare gust amar combinat cu mare greata, lucruri ce duc la o repulsie totala pentru tot ce inseamna institutie romaneasca. Poate veti da ochii peste cap, acuzandu-ma din nou ca dau vina pe sistem, insa dupa atatea dovezi de incompetenta si prostie, cred ca am pe deplin acest drept.

Mai jos:
– scrisoarea noastra catre OPC

– scrisoarea OPC catre noi

– scrisoarea Cinema City catre noi

Datele personale au fost sterse pentru a asigura confidentialitatea informatiilor private.

Scrisoarea noastra catre OPC:

Reclamatie,

Subsemnatul Ignat Etienne, domiciliat in ………………….., posesor al cartii de identitate ………, reclam Cinema City, pe baza urmatoarei relatari:

Situatia de fapt: In seara zilei de 22 iulie 2008, in jurul orei 20:15, am intrat in cinematograful Cinema City din Iulius Mall, insotit de prietena mea. Am achizitionat doua bilete in Sala 2, pe randul 12, locurile 11 si 12, insa aceste locuri erau ocupate abuziv de alte persoane. Le-am comunicat pe un ton politicos ca stau pe locurile noastre, insa ne-au adresat apelative nu tocmai potrivite si ne-au spus sa mergem pe alte locuri. Am ocupat alte doua locuri la intamplare, insa peste cateva minute au venit persoanele care detineau acele locuri si apoi am insistat la fel de politicos la individul de pe locurile noastre sa ne cedeze locurile noastre, acesta vorbind din ce in ce mai urat si mai agresiv. Am chemat agentul de paza al cinematografului care a incercat sa vorbeasca frumos cu individul in cauza, insa nu a reusit nici el sa il faca sa se mute, ci dimpotriva, l-a enervat mai tare, moment in care individul l-a lovit si pe agentul de paza si pe mine, injurand si amenintand apoi pe toata lumea din cinematograf. Am iesit imediat din sala si am mers la managerul cinematografului care a incercat sa discute calm cu acest individ, insa i s-au adresat si ei apelative jignitoare si amenintari. Individul a ramas in sala, insa eu cu prietena mea, managerul si anagajatii cinematografului am stat pe sala pentru a gasi o modalitate de solutionare a problemei. 

Managerul i-a cerut explicatii agentului de paza care a declarat ca a chemat prin statie echipa de interventie de la Iulius Mall, insa acestia au refuzat sa vina dupa care managerul a considerat ca este cel mai bine sa concedieze agentul de paza. Cinematograful, din cate am inteles, nu avea nici un angajat capabil care sa asigure paza sau interventia in situatii conflictuale de acest gen. Am decis sa chemam politia pentru a semnala cele intamplate si pentru a se lua masuri. In acest timp, domnisoara manager incerca sa gaseasca scuze, spunandu-ne ca nu a angajat pana acum un om capabil in aces sens, deoarece nu au mai avut loc astfel de cazuri, dar a fost contrazisa de agentul de paza concediat care a precizat ca au mai fost astfel de cazuri. Domnisoara manager nici macar nu stia de existenta contractului cu Iulius Mall prin care ei se obligau sa asigure o echipa de interventie in astfel de situatii.

Situatia de drept: Cinema City nu a luat masurile prevazute de lege in vederea asigurarii sigurantei clientilor, nu are un plan de interventie pentru astfel de situatii si managerul nu a avut capacitatea de rezolva aceasta situatie prin chemarea echipei de interventie de la Iulius Mall. Cinema City a pus in pericol viata si siguranta consumatorilor si nu a respectat Legea 333 / 2003 privind protecţia persoanelor (art. 20, al. 5, litera a).

Pretentii: In urma acestui caz, solicitam urmatoarele:
1. desfasurarea unei anchete interne cu privire la planul de interventie si masurile de asigurare a sigurantei clientilor in cinematograf;
2. cercetarea disciplinara a managerului cinematografului deoarece nu a avut capacitatea sa rezolve situatia aparuta, nu avea cunostinta de procedurile pentru astfel de cazuri, respectiv apelarea echipei de interventie a Iulius Mall cu care Cinema City avea contract, a concediat agentul de paza fara sa fie realizata procedura prealabila ceruta de legislatia muncii si fara un motiv solid. Vom avea in vedere faptul ca managerul nu si-a indeplinit atributiile de serviciu, respectiv chemarea echipei de interventie despre care nici nu avea cunostinta.
3. sanctionarea Cinema City si Iulius Mall

Solicit raspuns scris la adresa: ……………..

Etienne Ignat 23.07.2008 

Scrisoarea OPC catre noi:

Scrisoarea Cinema City catre noi:

Pentru o mai buna rezolutie a documentelor va rog sa dati click aici: http://s255.photobucket.com/albums/hh154/andreeamarc/cinema/