Vă spuneam zilele astea că voi merge marți seara la lansarea unui nou proiect în Iași. Ei bine, să vă spun despre ce este vorba. Loradana Manea, nume pe care toată lumea îl asociază cu Tipografia Crescento, s-a hotărât acum o lună că 13 ani sunt suficienți într-un singur loc, așa că și-a luat inima în dinți și și-a făcut propria firmă – Celebro.
Intrând în contact cu mai toate firmele din Iași, Loredana și-a dat seama că acestea sunt într-o continuă căutare de specialiști în diverse domenii. Astfel că, după ce a plecat de la Crescento, a adunat câțiva oameni cu care ea a lucrat de-a lungul anilor și a făcut echipa de specialiști Celebro – un atelier de esențe creative (printre care mă număr cu mare bucurie și eu) .
Aseară ne-am adunat la Hotel Capitol (hotelul meu preferat din Iași … sau, de lângă Iași) peste 60 de oameni de afaceri și specialiști în diverse domenii. Loredana a prezentat conceptul Celebro, ne-a prezentat pe noi (echipa de lucru), eu am ținut o prezentare despre cum să te diferențiezi pe piață, Ana Maria Mihăilă a vorbit despre puterea echipei și networking, după care, Irina Braharu, moderatoarea evenimentului, ne-a invitat la socializare.
Un alt moment foarte fain a fost acela în care copiii invitaților au fost duși pe perioada prezentărilor într-o altă încăpere și au creat oale din lut, îndrumați de Ionela Mihuleac de la Cucuteni. La sfârșitul acestora, ei au venit și au arătat părinților și invitaților esențele lor creative.
A fost un eveniment extrem de reușit, iar eu am toată încrederea în Loredana și în noua echipă de lucru. Îi puteți cunoaște pe toți și puteți citi mai multe despre proiect pe site-ul Celebro.
Eu am reprezentat acolo și Clubul Oameni din Online și le-am vorbit oamenilor despre importanța și puterea online-ului într-o afacere. Mai jos puteți vedea prezentarea mea despre diferențiere.
Foarte fain proiectul. Felicitari si la cat mai multa creativitate 🙂
[…] Andreea povestea pe blogul ei despre întrebarea pe care a adresat-o oamenilor din companii prezenți la un workshop – „De ce să te aleg pe tine?” și despre răspunsurile acestora care, în marea lor majoritate, se învârteau în jurul unor cuvinte lipsite de substanță precum „calitate”, „cel mai bun preț”, „succes”, „profesionalism”. Oricine poate spune aceste cuvinte, însă nu toată lumea le poate transforma în unique selling points. […]