Mi-am luat de pe Libris una dintre acele cărţi mov de la Polirom, pur şi simplu pentru a vedea ce mai scrie „literatura de specialitate”. Concluzia: literatura de specialitate scrie aceleaşi lucruri. Când am citit primele paragrafe deja mă vedeam la ora de curs de la facultate, ascultând cum mi se dictează teorie pură.
Nu zic că nu e bună. Din contră, e extrem de importantă pentru studenţi şi începători în domeniu şi chiar îi îndemn să îşi pună bazele teoretice înainte să se lanseze în practică. Doar că, la fel ca şi la alte cărţi de acest gen, nu înţeleg de ce limbajul trebuie să fie atât de greoi şi de neatractiv.
„Strategii de Relaţii Publice” de Sandra Oliver este o carte care vă va oferi informaţii despre rolul PR-ului în conducerea firmei, managementul reputaţiei, identitate, imagine, comunicare internă, vânzări, marketing, relaţii cu mass-media, metode de cercetare şi, bineînţeles, nelipsita etică.
Aşadar, dragi studenţi şi începători în domeniu, găsiţi cartea „Strategii de relaţii publice” pe Libris.ro – librărie online
Am citit cartea pe la începuturile tangențelor mele cu PR-ul și am ajuns la aceeași concluzii cu ale tale: este bună în demersul de asimilare a teoriei PR-ului dar are un limbaj al naibii de greoi.
Acum, după ce am mai aprofundat domeniul, vin cu o întărire la recomandarea ta, recomandând-o la rându-mi.
Sunt curios ce alte recomandări mai ai pe listă. 🙂
Erată: am vrut să spun „aceleași concluzii. Scuzele mele.