Unele contracte ale mele implică și gestionarea paginilor de FB ale unor instituții. Din experiențele pe care le-am avut până acum, m-am gândit să împărtășesc cu voi motivele pentru care nu e chiar atât de indicat să îi dai clientului tău acces la pagina de FB a companiei:
1. Notificări nevăzute: Odată ce el intră primul pe pagină și vede toate notificările, la tine dispar. Practic, tu vezi că nu ai nici o notificare. Ceea ce este, evident, ciudat. Așa că intri în secțiunea de Notificări și… surpriză, sunt notificări!;
2. Răspuns la întrebări: Clientul nu se va putea abține să nu răspundă el primul celui care adresează o întrebare pe FB sau care trimite un mesaj;
3. Like de pe pagină: Oricât i-ai spune să își schimbe modalitatea de dat Like în contul personal, nu o va face și, bineînțeles, va da Like ca și cum compania își dă singură Like;
4. Scris greșit: Entuziasmul e mare, așa că răspunsurile sunt date pe fugă și neverificate de greșeli;
5. Postări lungi, la ore nepotrivite: Oare când vom învăța că postările se fac la anumite ore și că trebuie să aibă o anumită dimensiune?
Așa că de acum voi include reguli stricte în această privință direct în contractul de colaborare.
Sursa foto: mashable.com
Hi there, after reading this amazing post i am too glad to share my know-how here with friends.