Ieri am avut cateva discutii legate de construirea unei case si de componentele necesare. Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu fac o comparatie intre partile unei case si PR.
Ce-i drept, multi spun ca PR-ul ar fi temelia uni case si ca fara PR se prabuseste totul. Eu nu o vad chiar asa. As zice mai degraba ca PR-ul este reprezentat de acoperis. Si asta deoarece PR-ul tine de siguranta unei companii, de cum e ea ”ambalata” si privita din exterior, de cat de bine se simt oamenii din ea impreuna.
Un acoperis bun inseamna un departament de PR care asigura continuarea activitatilor cu zambetul pe buze, evident, spre succes. Stiu ca initial tendinta e sa nu investesti foarte mult in el, deoarece … ”e doar un acoperis”/”e doar PR”, insa, pe parcurs, vei intelege adevarata lui importanta si nevoia de a investi in el cu incredere.
In gandirea mea de om simplu PR inseamna acea persoana care reprezinta interesele unei entitati in fata presei,in fata partenerilor de afaceri,etc..de asemenea si cu publicitatea acelei entitati..pe scurt trebuie sa ai „papagal” ca sa lucrezi in PR,trebuie sa ai mereu cuvintele la tine..intr-adevar,poate fi asemanat si cu un acoperis..daca „acoperisul” are defecte se pot pierde parteneriate,se poate crea imagine negativa..