Se pare că prietenii şi cunoscuţii mei mă încurajează să continui cu metaforele din PR, tocmai pentru a-mi pune la încercare nivelul de creativitate. Eu zic că aş putea scrie în fiecare zi câte ceva pe tema asta, dar vedem în continuare.
Azi m-am gândit să scot în evidenţă PR-ul sub formă de jocuri. Chiar dacă pentru mulţi, chiar şi pentru cei din domeniu, PR-ul este o joacă, credeţi-mă că nu e deloc aşa. Da, poate fi distractiv, deoarece presupune multă creativitate, multă socializare şi extrem de multă pasiune.
Însă, nu e de ajuns. Este de fapt ca la jocuri cu maşini, când îţi alegi un şofer, o maşină şi o rută şi încerci să ajungi la destinaţie cât mai eficient, bineînţeles, pe locul 1. Poate uneori te mai tamponezi de alte maşini, poate o mai iei un pic pe arătură, poate mai confuzi frâna cu acceleraţia, dar, important e să înveţi din aceste greşeli la timpul potrivit şi să nu le repeţi, mai ales după ani de experienţă.
Putem spune ca PR poate fi similar unei curse..daca ramai in urma,daca nu te modernizezi,daca nu esti in pas cu vremurile actuale vei pierde..e o cursa continua,iar „masina” trebuie sa mearga la parametri maximi,fara erori grave..