Daedalus și Evensys au realizat la sfârșitul anului trecut un studiu de piață legat de comportamentul românilor pe rețelele sociale. Deși eșantionul mi se pare cam mic (528 de persoane), putem lua în considerare totuși câteva rezultate ca fiind determinante.

Un procent foarte mare de oameni (62%) cred în totalitate ceea ce citesc online. Știu că pentru unii procentul e mic, însă mie mi se pare mare, mai ales la nenumăratele surse pe care le avem la dispoziție.

Jumătate dintre aceștia nu sunt mulțumiți de informațiile pe care le primesc de la companii prin SM. E lesne de înțeles, din moment ce majoritatea brandurilor agasează cu linkuri către produsele și serviciile lor.

Categoria de brand care apare cel mai frecvent ca pagină favorită de utilizatori este cea compusă din Reviste/Ziare/Canale TV. Este evident că televiziunea și printul au luat calea online-ului, utilizatorii de Internet dorind să aibă la un loc toate informațiile esențiale pentru ei.

Mai multe rezultate pot fi consultate în prezentarea de mai jos:

Sursa foto