Afis Lansare.

Știți că mă bucur de fiecare dată când văd studenți care se implică în proiecte și, mai ales, studenți care organizează evenimente din domeniul lor de studiu. De aceea, îi susțin pe toți în demersurile lor și îi încurajez serios și pe ceilalți să le ia exemplul.

De data aceasta e vorba despre cea de-a treia ediție a Festivalului Concurs de Strategie Publicitară și Relații PubliceTeam ADventure. Da, s-a ajuns deja la a treia ediție, așa că sincere felicitări organizatorilor, adică dragilor studenți din PRIME.

Care e treaba mai exact?

Evenimentul presupune 3 mari etape:

1. Lansarea de pe 21 octombrie la orele 20:00 în sala II8 din corpul A al Universității ”Alexandru Ioan Cuza” Iași. Este seara, după cursuri, așa că aveți timp berechet să prindeți prezentarea proiectului. Aici veți afla toate ponturile despre cum ar trebui să fie proiectele câștigătoare, deci nu care cumva să lipsiți;

2. Conferința de pe 4 noiembrie unde vor veni 3 speakeri din domeniu care să lumineze cărările întunecate ale studenților în ceea ce privește PR-ul și Publicitatea. Dacă veniți la lansare aflați și mai multe detalii despre conferință;

3. Gala de pe 19 noiembrie în care echipele înscrise în concurs își vor prezenta proiectele. Anul acesta, brief-urile sunt asigurate de:

Dopo Poco: campanie de publicitate neconvențională;
Icar Tours: campanie de PR;
Impact FM: organizare de eveniment.

Anul acesta PRIME a mai adus ceva nou, și anume un concurs online intitulat Printquiz, în care oricine e pasionat de publicitate poate să trimită un afiș prin care să transmită viziunea lui asupra festivalului. Și pentru că nu se poate dacă nu există și premii, cei de la Team ADventure s-au gândit să pună la bătaie un internship la Impact FM.

Cine se poate înscrie, cum se face selecția, care sunt regulie, toate aceste informații sunt disponibile pe site-ul Team ADventure, însă muuuult mai simplu este să mergeți la lansarea evenimentului din data de 21 octombrie, la ora 20:00, în sala II8 și să aflați direct de la organizatori absolut toate detaliile.

Mult succes tuturor și la cât mai multe proiecte reușite!