Două mesaje primite ieri în vederea încheierii de parteneriate m-au determinat să scriu din nou un articol despre cum aș vrea să primesc acest tip de emailuri:

1. Aș vrea să mi se adreseze mie, pentru că mie mi l-ai trimis. Dacă văd că sunt pusă la bcc sau, mai rău, la cc, lângă cine știe câți destinatari, nici măcar nu îl mai citesc. De ce să acord timp emailului tău, când tu nu ai avut timp să îmi trimiți un email personalizat?;

2. Aș vrea să îmi trimiți propunerile de acest gen pe email, adresă care este publică peste tot, nu pe social media;

3. Aș vrea să îți updatezi baza de date înainte de fiecare campanie și să știi ce clienți reprezint acum;

4. Aș vrea să văd emailuri cu paragrafe scrise cu același font, de culoare neagră. Nu e deloc credibil să văd paragrafe diferite la același email;

5. Aș vrea chiar să vorbim la telefon înainte de a-mi trimite propunerea, dacă așa susții în email;

6. Aș vrea să văd comunicate de presă care chiar să fie comunicate de presă, nu texte de prezentare a programului de pagini întregi;

7. Aș vrea să primesc și fișiere vizuale, care să mă facă să asociez mai bine evenimentul cu ceva și să îl pot promova corect;

8. Aș vrea ca datele de contact ale persoanei care îmi trimite emailul să fie unitare și să știu funcția și calitatea în proiect a expeditorului;

9. Aș vrea să nu primesc documente de zeci de mega, doar pentru că expeditorului îi este greu să micșoreze o fotografie sau un logo din interiorul documentului;

10. Aș vrea să primesc emailuri aerisite, ușor de citit și atractive, măcar în titlu și în adresare.

Hai, că nu e chiar atât de greu să trimiți un e-mail, nu?

Sursa foto: onlinecommerce.com.mk