Am remarcat zilele astea o campanie inedită care mi-a atras atenţia. Şi culmea, se întâmplă în Iaşi. Se numeşte „Preţuri virusate la Felicia” şi este iniţiată de Centrul Comercial Felicia.

De ce e inedit? Pentru că va utiliza două concepte care nu au mai fost folosite în campanii de acest gen: bluetooth marketing şi un show arhitectural 3D. Ideea cu bluetoothul chiar e faină, în condiţiile în care ei vor trimite wallpapere, ringtonuri şi mesaje promoţionale tuturor celor aflaţi în magazin pe perioada campaniei şi care au telefonul deschis. Şi nu, nu poate fi Spam, deoarece fiecare utilizator poate refuza primirea acestora.

Cât despre showul 3D, acesta va însemna un spectacol de proiecţii pe clădirea magazinului timp de o oră în timpul Nopţii Reducerilor Virusate din data de 21 august 2009.

Campania „Preţuri virusate la Felicia” se derulează în perioada 1 – 21 august 2009 şi presupune punerea la bătaie a peste 400 de vouchere de 20 RON şi peste 250 de vouchere de 40 RON, plus reducerile de până la 80% din incinta magazinelor.

Întreaga campanie şi informaţii suplimentare la www.felicia-iasi.ro