În primul rând, vorbim despre anunțurile pentru studenți legate de anumite oportunități de carieră. Departamentul MEDIA al Universității ”Al. I. Cuza” din Iași a anunțat stagiile de practică în Relații Publice, PR Online, Grafică și Fotografie. Termen limită pentru aplicații: 13 martie.

Portalul Student News a fost în căutare de studenți pasionați de jurnalism care să asigure conținutul site-ului lor și să informeze studenții din toate centrele universitare din țară.

Tot pentru studenți amintesc aici și despre Romanian International University Fair, care va avea loc pe 12 și 13 martie la București, pe 15 martie la Timișoara și pe 17 martie la Iași.

Un curs de interes nu doar pentru studenți este cel organizat în vară la Budapesta. Tema este comunicare media și politici de advocacy, iar termenul limită este 20 martie.

Ce s-a mai întâmplat în rest … Marius Sescu a scris despre tipurile de advertising folosite de branduri și despre eticheta în social media, iar Manafu ne-a dezvăluit o serie de resurse pentru a găsi aplicații pentru paginile de FB, prezentând totodată și raportul de la Digital Marketing Forum.

O paralelă destul de teoretică între PR și Marketing a fost făcută pe site-ul Informatiiprofesionale.ro. Tot câteva informații teoretice pot fi aflate și din articolul despre un eveniment de succes.

Marius Ghenea a anunțat lansarea cărții sale pentru data de 21 martie, prezentând totodată într-un articol din Wall Street cum să crești rata de conversie pe magazinele online.

Pe PR-Romania.ro Renate Roca-Rozenberg are un articol extrem de interesant despre joburi în PR și despre oamenii care lucrează în acest domeniu, iar Andrei Chirica vorbește pe blogul său despre ideea de a face un rebranding PR-ului.

Loredana Pascal a lansat un concurs inedit pe PR-Wave.ro, iar de pe Daily Business aflăm cele 10 porunci ale promovării online eficiente.

Dacă vorbim despre companii, trebuie să menționăm faptul că agenția Lowe PR devine GollinHarris București, iar Yahoo se lansează pe 9 martie și în România.

Ieșind un pic din țară, ne oprim, evident, la Brian Solis, care ne vorbește despre persuadarea consumatorilor, iar de pe Speed Communication aflăm cum se face un picth și ce nu trebuie să facem atunci când căutăm o agenție de PR.

Revenind înapoi în țară, anunțăm evenimentele de profil din perioada următoare. Azi are loc la Iași Social Media Summit, iar pe 15 și 16 martie va avea loc la București o nouă ediție a evenimentului PR Forum.

Sursa foto