Pe 18 iunie am participat, alături de peste 100 de oameni de afaceri, la Business Wings, un eveniment de business networking aflat la a doua ediţie.
Partenerii principali ai evenimentului au fost Tarom, Malev, Carpatair şi Austrian Airlines, iar întreg evenimentul s-a desfăşurat pe conceptul de avion. Astfel că totul a început, pe lângă survolarea avioanelor pe langă Motelul Bucium, cu o demonstraţie perfectă a stewardeselor de la Tarom, ceea ce ne-a făcut să ne simţim exact ca în avion.
După prezentările fiecărui partener, am început efectiv jocul de networking, reuşind să discut cu oameni extrem de interesanţi, nu doar ca oportunitate de afacere, ci şi ca personalitate. Cinci minute de discuţii rapide cu fiecare participant din avionul meu m-au transformat după două ore de conversaţie continuă, iar cocktailul de după a fost mai mult decât binevenit.
Tot un plus din partea Taromului l-a constituit stewardesele care mergeau pe „coridoarele avionului” oferindu-ne apă. Pe ferestre erau lipite gemuleţe cu sigla Tarom, toate la un loc redând perfect atmosfera dintr-un avion.
Ne-am întins până seara târziu iar prezenţa ne-a fost răsplătită cu multe cadouri de la partenerii evenimentului: pixuri, brichete, brelocuri, insigne, şepci, avioane, agende, broşuri şi, piesa de rezistenţă pentru mine, o superbă cană de la Tarom (înţelegeţi-mi entuziasmul – colecţionez căni).
Evenimentul a fost cu siguranţă unul de succes şi felicit organizatorii şi partenerii pentru reuşită. Iar până la următoarea ediţie, vă las cu câteva fotografii.
[…] După zborul Business Wings | Training. Relatii Publice […]