De când m-am reîntors la Icar Tours, departamentul de contabilitate mi-a sugerat că ar fi mai bine să îmi fac din nou un card de salarii la ING. Așa că, am intrat pe net, am selectat opțiunea carduri și am ales cardul de salarii. Am completat un formular cu toate datele și, când să primesc mesajul de confirmare, mi-am dat seama că acesta era de fapt un mesaj de eroare. Nu era foarte lămuritor, însă îmi oferea un număr de telefon la care să îmi rezolv problema.

Am sunat și, evident, era eroare de apel. Am încercat de mai multe ori, însă la fel. Așa că am căutat un număr de la relații cu clienții, am sunat, am așteptat și am reușit să vorbesc în sfârșit cu o operatoare ING. I-am spus toate etapele prin care am trecut și așteptam un răspuns. Care a fost acesta? ”Nu știu să vă spun exact, însă este posibil ca acel tip de card să nu poată fi cerut online, ci doar la una dintre reprezentanțele noastre”.

În mintea mea au apărut o serie de întrebări de genul ”Și atunci de ce nu există această informație online?”, ”De ce trec prin atâtea etape când eu de fapt vreau să cumpăr servicii de la voi?”, ”De ce sunt tratată de parcă ING nu mă vrea de client?”.

Nu, nu am nici acum card ING.