Citeam zilele trecute un articol foarte fain despre Mihail Sebastian Arghiropol pe tema provocărilor din acest domeniu, dar, mai ales, pe tema bucuriei pe care o ai atunci când faci proiecte bune și frumoase. Pentru cine nu știe încă, Mihail Sebastian Arghiropol este scenarist și actor, dar și manager general al agenției de PR și Advertising Media One, o firmă cu 22 de ani de experiență și peste 170 de proiecte în portofoliu. Nu, nu este Mihail Sebastian care a scris romanul ”Accidentul”, în schimb este un profesionist, un artist și un om minunat, de la care avem toți câte ceva de învățat.

Mihail Sebastian Arghiropol povestește în acel articol despre provocările aduse de primul lui spot video, acum mai bine de două decenii. Clientul era o firmă de vopsea, iar personajul principal din spot era un câine. Arghiropol își amintește cât de dificil era pe atunci să filmezi o scenă și, mai ales, să editezi un spot. Comparativ cu ce oferă în ziua de azi tehnologia la acest capitol, cred și eu că era dificil. Ei bine, ce mi-a plăcut în povestea lui, pe lângă ideea că a păstrat apoi timp de zece ani câinele din spot, care era un câine vagabond, este faptul că de la primul lui proiect și până la cel mai recent le-a făcut pe toate cu aceeași bucurie a unui artist care creează.

Și cred că toți ar trebui să facem ca Mihail Sebastian Arghiropol în fiecare zi, indiferent de natura jobului nostru. Să păstrăm acea bucurie că de fiecare dată facem ceva nou, creativ și frumos. Să îi dăm fiecărui proiect și fiecărui client respectul și aprecierea de care au nevoie. De care avem și noi nevoie, până la urmă. Pentru că, la fiecare proiect reușit ai acea satisfacție minunată pe care cu greu o poți descrie în cuvinte. Și știi că nu ai făcut-o pentru bani sau pentru portofoliu, ci pentru a lăsa ceva bun în urmă.

Așa cum spune și Mihail Sebastian Arghiropol, lumea s-a schimbat enorm față de acum douăzeci de ani, când și-a început el activitatea în studioul de creație Media One. Dinamica piețelor, oferta tehnologică, așteptările publicului… toate s-au schimbat radical. Acum, oricine poate crea o agenție cu proiecte de impact, indiferent de vârstă, de numărul de angajați sau de bugetul investit. Contează acea idee care face diferența și rezultatele obținute. Și, mai mult decât atât, contează exact acel lucru de la care am pornit în scrierea acestui articol: bucuria cu care face lucrurile să se întâmple!

Foto: business24.ro