Am văzut oameni care vin la birou în pantofi sport și nu au absolut nici o problemă cu asta. În general, sunt cei care lucrează în publicitate și în zona creativă, care necesită o anumită stare și atmosferă. Prima dată când am văzut un astfel de om a fost acum mulți ani de zile, când l-am cunoscut pe Ștefan Liuțe în sediul de la Grapefruit. Chiar a râs atunci la reacția mea și m-a întrebat: ”Te așteptai la altceva, nu? Asta înseamnă că mă respecți mai puțin pentru cum sunt îmbrăcat sau te bazezi în continuare pe ceea ce fac ca și om de branding?”. Am râs și eu și i-am spus, evident, că îl respect chiar mai mult pentru degajarea cu care lucrează.

Bine, acesta a fost un caz aparte. Însă, întrebarea mea vine și pentru celelalte domenii, în afară de cele creative: Ne judecă clienții și partenerii dacă ne prezentăm în fața lor în pantofi sport? Renunță la contractele cu noi dacă purtăm un hanorac și adidași Puma? Se uită la felul în care suntem îmbrăcați sau se bazează pe ceea ce știm?

Ați avut astfel de cazuri de parteneri mai … sport?

Iar dacă vă gândiți să vă schimbați stilul de la birou și să adoptați unul mai degajat, iată un pont:

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Politică de confidențialitate.
I Accept

Sursa foto: fashionbeans.com