Am mai spus-o şi o repet: regula de aur în PR este să ştii să scrii. Însă, acest lucru nu înseamnă doar să scrii corect gramatical şi ortografic şi să ambalezi totul foarte frumos, ci şi să ştii cui te adresezi când scrii un text.
Înainte de a te apuca să scrii, fă profilul cititorului tău: ce vârstă are, ce ocupaţii are, ce pasiuni are, ce vrea să audă, ce nevoi are, ce limbaj foloseşte. De abia după ce ţi-ai schiţat pe o foaie aceste caracteristici şi poţi deja să te uiţi în ochii cititorului tău, de abia apoi poţi să începi să îi scrii mesajul tău.
Acest articol a fost scris de mine pentru Basic Marketing. Pentru a citi intreg articolul, vizitaţi joi, 28 mai, site-ul Basic Marketing.
Update: articolul a apărut şi în revista Standard.
[…] Vezi şi: Cui îi scriem? […]
[…] 5. Gândeşte-te înainte de a te apuca de scris cine va citi acel text. Află mai multe despre asta aici. […]