După o lună la Vodafone
Probabil ați văzut deja prin tot orașul, dar și online, reclame care vă anunță că utilizatorii de Vodafone din Iași și Cluj-Napoca au de astăzi, timp de o lună, net gratuit și nelimitat. Eu una le-am văzut cu precădere, din două motive simple: 1. Defect profesional; 2. Din august am trecut pe Vodafone, după 14 ani într-o altă rețea și de acum văd doar roșu în fața ochilor. Stați liniștiți! E cel mai frumos roșu posibil!
Mulți oameni m-au întrebat cum e la Vodafone, pentru că îi bate și pe ei gândul să încerce. Ca să rezum totul, aș merge pe cuvântul ”viteză”. Dar nu orice viteză, ci o viteză pe bune, așa cum îi șade bine unui om care își petrece cea mai mare parte a timpului cu telefonul în mână și trebuie să fie mereu conectat la Internet. Și, ce-i drept, e minunat să poți să fii în vârful muntelui, să filmezi peisajul și apoi să îl trimiți imediat prietenilor, pentru a împărtăși cu ei relația specială pe care o ai cu natura. Sau când radioul din mașină nu prinde nici o frecvență, dar semnalul de pe telefon e atât de bun, încât îl conectezi la bord și asculți ce muzică vrei. Ca să nu mai spun de acele dăți când te afli în mașină sau la restaurant și copilul nu mai are răbdare, iar desenele animate de pe Internet vin să salveze situația. Și cred că fiecare părinte cunoaște acele momente și știe foarte bine despre ce vorbesc. La fel cum știți toți cât de important e un net care să meargă strună!
Telefonul, extensia noastră cea de toate zilele
Știu că poate suna a clișeu, însă, în ziua de astăzi, trebuie să recunoaștem că trăim într-o continuă viteză și că avem nevoie ca lucrurile să se întâmple la secundă. Întreruperile, întârzierile și erorile? Nici măcar nu sunt acceptabile! Trăim într-o eră a vitezei, iar până să ajungem la birou dimineața trebuie să știm deja ce s-a mai întâmplat în lumea asta mare. Citim știri, primim e-mailuri, vedem filme și imagini, ascultăm muzică… totul e conținut și vrem îl absorbim în cantități cât mai mari.
Telefonul nu mai este de mult un instrument prin care doar să suni sau să trimiți sms-uri. Telefonul este practic extensia noastră prin care ne atingem două mari nevoi: comunicarea cu ceilalți și setea de informație. Și, ce-i drept, vrem să comunicăm și să ne informăm cât mai repede, în timp real, de oriunde am fi.
Viteză. Viteză. Viteză.
Nu cred că e cazul să fac o comparație între servicii sau între operatori. Comparațiile chiar sunt de prisos și am înțeles foarte bine asta după o lună la Vodafone. Personal, ca un nou-venit în rețea, apreciez enorm experiența și mă bucur din plin că fac parte din cea mai bună rețea de video HD pentru mobil și din cea mai extinsă rețea 4G+. Pentru că Vodafone chiar are cea mai extinsă rețea 4G+ și e prezentă în București, în cele 41 de reședințe de județ și în alte 330 de localități din România. Întregul concept de Supernet 4G+ înseamnă practic o viteză mult mai mare, o acoperire impecabilă, atât în exterior, cât și în interior, o securitate sporită a datelor, dar și cea mai bună experiență de video HD pe mobil, conform certificării auditorului P3 Communications.
Supernet 4G+ City
Dar să revenim la ce se întâmplă în Iași și Cluj-Napoca! Așa cum vă spuneam la începutul articolului, timp de o lună, adică între 5 septembrie și 5 octombrie, toți utilizatorii Vodafone din Iași și Cluj-Napoca au net gratuit și nelimitat, prin campania 4G+ City. Mai mult, Supernet 4G+ City înseamnă și acces la conținutul video din HBO GO, muzică prin Zonga, productivitate prin Office 365, dar și știri din business. Adică, tot ce avem nevoie pentru combinația ideală între muncă și relaxare pe mobil. Eu am descărcat deja aplicațiile și ascult jazz și reggae prin Zonga chiar când scriu acest articol, iar diseară mă voi bucura de un film din aplicația HBO GO.
Ai puterea să reușești imposibilul!
Pe final de articol, vă mai spun încă un motiv pentru care îmi place Vodafone și noua lor campanie. Bine, două motive! Primul este că mesajul campaniei coincide cu unul dintre principiile mele de viață, pe care îl transmit în fiecare zi și fiică-mii – ”Ai puterea să reușești imposibilul”. Noah, eu chiar cred asta și viața mi-a confirmat de nenumărate ori că așa e. Al doilea motiv este că în campanie s-au implicat doi oameni foarte dragi mie: Cabral și Titi Aur. Nu cred că are vreunul dintre ei nevoie de prezentare. Iar dacă printr-un miracol nu știți cine sunt, dați o căutare rapidă pe Google. Cu netul de la Vodafone, aflați într-o secundă cine sunt.
Ei bine, conceptul noii campanii Vodafone merge pe mesajul ”Ai puterea să reușești imposibilul. Rețeaua ta de încredere, Supernet 4G+, te susține cu cea mai bună experiență video HD”. Așa că, ce s-au gândit cei de la Vodafone să facă, pentru a demonstra că au scos pe piață un super-produs? Au făcut un spot TV, în care Titi Aur conduce cu o viteză foarte mare mașina de curse și are geamurile complet acoperite. Ca să știe omul cum să manevreze mașina și încotro să o ia, are la dispoziție imagini cu pista filmate de smartphone-uri instalate deasupra mașinii. Evident, imaginile sunt transmise prin rețeaua Vodafone și sunt recepționate prin tablete montate pe parbrizul interior al mașinii. Ce a ieșit și, mai ales, care a fost experiența pentru Titi Aur și Cabral, vă las pe voi să urmăriți în spotul campaniei, pe care îl veți savura, pur și simplu!
Ma bucur ca experienta 4G de la Vodafone este pe masura nevoilor tale 😉